مرکز جزوه

مرکز تولید و توزیع جزوات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
مرکز جزوه

اینجا مرکزی است برای بالا بردن سطح بصیرت افسران جنگ نرم. مطالعه تنها کار و اصلی ترین کار برای این مهم است. به همین جهت سعی می شود مطالب مهم و کلیدی در قالب جزوه ارائه گردد و در این تارنما جمع آوری شود.
markazejozveh.ir

جستجوی سریع در جزوه ها

منتخب

آخرین نظرات

  • ۲۴ مرداد ۹۵، ۰۹:۵۴ - سلام
    تشکر

ابزار نظر سنجی

برچسب جزوه : محرم و تبلیغ (#)

نام جزوه : تبلیغ باید جریان ساز باشد

سخنران : بیانات مقام معظم رهبری در جمع طلاب و روحانیون (#)

تاریخ سخنرانی : 1388/9/22

گفتمان یعنى یک مفهوم و یک معرفت همه‌گیر بشود در برهه‌اى از زمان در یک جامعه. آنوقت، این میشود گفتمان جامعه. این، با کارهاى جدا جداى برنامه‌ریزى نشده، حاصل نخواهد شد. این کار احتیاج دارد به برنامه‌ریزى... این عقلانیت است که دشمنان این ملت و دشمنان این کشور و دشمنان اسلام و دشمنان انقلاب، شما را از خود بدانند و براى شما کف و سوت بزنند، شما هم همین طور خوشتان بیاید، دل خوش کنید؛ این عقلانیت است؟!

مقام معظم رهبری

 

دریافت
توضیحات: A4 /#305 / 16

 

 

۱۳۸۸/۰۹/۲۲

بیانات در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون

در آستانه فرارسیدن محرم الحرام

 

 

 

شباهت روز مباهله با عاشورا   /3

لزوم وحدت حوزه و دانشگاه   /4

خصوصیات تبلیغ خوب   /4

تبلیغ باید گفتمان ساز باشد    /5

راه را نشان دهید   /5

ویژگی یک مبلغ خوب   /5

اهمیت روضه خوانی    /6

ولایت، اطاعت، مودت   /6

درعزاداری زمینه برای سوء استفاده دشمن ایجاد نکنیم    /7

اهمیت تبلیغ در زمان فتنه   /7

تبلیغ سوء دشمن برای مشوش کردن اذهان   /8

لزوم وحدت   /8

شاخصی برای فرد انقلابی متعهد   /10

فتنه ی88 چیز جدیدی نیست    /11

دست خدا با این ملت است   /11

مردم آرامش خود را حفظ کنند    /12

کف روی آب، نابود شدنی است    /12

پاورقی   /13

 

-------------------------------بخش هایی از متن جزوه-------------------------

”من رأى سلطانا جائرا...“ یعنى وقتى او دارد فضا را به این شکل آلوده میکند، باید یا با فعل یا با قول آمد روشنگرى کرد. و امام حسین (ع) این کار را انجام میدهد، آن هم با این هزینه‌ى سنگین. عیالات خود، همسران خود، عزیزان خود را برمیدارد مى‌آید وسط میدان.

 

گفتمان یعنى یک مفهوم و یک معرفت همه‌گیر بشود در برهه‌اى از زمان در یک جامعه. آنوقت، این میشود گفتمان جامعه. این، با کارهاى جدا جداى برنامه‌ریزى نشده، حاصل نخواهد شد. این کار احتیاج دارد به برنامه‌ریزى.

 

اگر این مودت نباشد، همان بلائى بر سر امت اسلامى خواهد آمد که در دورانهاى اول بر سر یک عده‌اى آمد که همین مودت را کنار گذاشتند، بتدریج اطاعت و ولایت هم کنار گذاشته شد. مودت، با این ارتباطات عاطفى حاصل میشود.

 

شک خواص، پایه‌ى حرکت صحیح جامعه‌ى اسلامى را مثل موریانه میجود. اینى که خواص در حقایق روشن تردید پیدا کنند و شک پیدا کنند، اساس کارها را مشکل میکند. مشکل کار امیرالمؤمنین، این است.

 

ادعاى قانون‌گرائى میکنند، ادعاى حقوق بشر میکنند،  خب، اینها حرفهاى قشنگى است، اما حقیقت چیز دیگرى است. چقدر اتفاق افتاد که کاروانهاى عروسى را در افغانستان به خاک و خون کشیدند؟

 

به امام اهانت بشود، به عکس امام اهانت بشود. این، کار کمى نیست؛ کار کوچکى نیست. دشمنان از این کار خیلى خوشحال شدند. فقط خوشحالى نیست، تحلیل هم میکنند. بر اساس آن تحلیل، تصمیم میگیرند؛ بر اساس آن تصمیم، عمل میکنند.

 

این عقلانیت است که دشمنان این ملت و دشمنان این کشور و دشمنان اسلام و دشمنان انقلاب، شما را از خود بدانند و براى شما کف و سوت بزنند، شما هم همین طور خوشتان بیاید، دل خوش کنید؛ این عقلانیت است؟!

 

این نظام، نظام الهى است؛ این نظام، نظامى است که خداى متعال لطف خود و حمایت خود را از این نظام به مرات و کرات نشان داده است؛ تجربه‌هاى ما از اول انقلاب همه‌اش همین را نشان میدهد.

 

در سطح جامعه، تشنج، اغتشاش، درگیرى مصلحت نیست؛ این چیزى است که دشمن میخواهد. دشمن میخواهد جامعه آرام نباشد. امنیت، مهم است. دشمنان امنیتِ مردم دوست دارند که مردم در ناامنى زندگى کنند.

 

 

سلام علیکم
خداقوت
اجرکم عندالله
استفاده کردم،عالی بود...
اجرتون سربازی امام زمان ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.