مرکز جزوه

مرکز تولید و توزیع جزوات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
مرکز جزوه

اینجا مرکزی است برای بالا بردن سطح بصیرت افسران جنگ نرم. مطالعه تنها کار و اصلی ترین کار برای این مهم است. به همین جهت سعی می شود مطالب مهم و کلیدی در قالب جزوه ارائه گردد و در این تارنما جمع آوری شود.
markazejozveh.ir

جستجوی سریع در جزوه ها

منتخب

آخرین نظرات

  • ۲۴ مرداد ۹۵، ۰۹:۵۴ - سلام
    تشکر

ابزار نظر سنجی

برچسب جزوه : آسیب شناسی نیروهای انقلاب

نام جزوه : جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

سخنران : وحید جلیلی (#)

تاریخ : 1379         منبع : (#)

سؤال همیشگی: چه کار باید کرد؟! چه می‌شود که ما ده‌ها هزار پایگاه و جلسه و تشکل و تجمع منتسب به انقلاب و ولایت و حزب‌الله و امثال این‌ها داریم و سالانه صدها میلیارد تومان پول دارد به نام فرهنگ و مقابله با تهاجم فرهنگی توی این کشور خرج می‌شود، این همه هم وقت گذاشته می‌شود، ولی اوضاع این است که هست، یعنی جماعتی که کمّاً و کیفاً از ما کمترند، می‌شوند علمدار فرهنگ و علم و هنر در این کشور و ما همیشه در موضع انفعال و ضعف قرار می‌گیریم. این یک سؤال جدی است که باید به آن توجه کنیم.

دریافت
حجم: 6.23 مگابایت

 

عمدتاً وقتی آدم به پایگاه‌های مختلف می‌رود، سؤالی که همه‌ی بچه‌ها می‌پرسند این است که «چه کار باید کرد؟»، «راهکار اجرایی چیست؟»، «ما نیرو داریم، امکانات داریم، اما چه باید بکنیم؟» در برابر این سؤالات یک راهکار این است که بگوییم شما این امکانات را دارید، خُب حالا بیایید این کار را بکنید و هر کسی به فراخور حالش ممکن است یک پیشنهادی بدهد و انجام شود یا نشود، نتیجه بدهد یا ندهد. اما می‌بینیم این سؤال منحصر به یک یا دو پایگاه نمی‌شود و اپیدمی است.
یعنی شما چه در تهران باشید، چه در مشهد، چه در الیگودرز، چیزی است که بین همه حزب‌اللهی‌ها رایج است و همه کاسة «چه کنم؟ چه کنم؟» برداشته‌اند و شاید اشتباه باشد که با یکی دو پیشنهاد بخواهید معضل را برطرف کنید. باید فکر کنیم چه شده است که نیرو هست، امکانات هست، زمینه برای کارکردن هست ولی همه کاسة «چه کنم؟ چه کنم؟» به دست گرفته‌اند. یعنی یک مقدار عمیق‌تر و ریشه‌ای‌تر باید به موضوع نگاه کنیم.
چه می‌شود که ما ده‌ها هزار پایگاه و جلسه و تشکل و تجمع منتسب به انقلاب و ولایت و حزب‌الله و امثال این‌ها داریم و سالانه صدها میلیارد تومان پول دارد به نام فرهنگ و مقابله با تهاجم فرهنگی توی این کشور خرج می‌شود، این همه هم وقت گذاشته می‌شود، ولی اوضاع این است که هست، یعنی جماعتی که کمّاً و کیفاً از ما کمترند، می‌شوند علمدار فرهنگ و علم و هنر در این کشور و ما همیشه در موضع انفعال و ضعف قرار می‌گیریم. این یک سؤال جدی است که باید به آن توجه کنیم.

سلام و خدا قوت
این جزوه من را یاد دوره دانشجویی خودمان انداخت
آن موقع در کانون ما بچه حدود یک ماهی حد افل روش و قت گذاشت
یا علی
ببخشید این طراحیش خیلی اسفناکه کار مانبود
مال خودم پیدا کردم ممیل می کنم
پاسخ:
در خدمتیم. این جزوه بار ها طراحی و بازنشر شده و هنوز هم به این کار نیاز هست. اگه طرح بهتری دارید دریغ نفرمایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.