مرکز جزوه

مرکز تولید و توزیع جزوات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
مرکز جزوه

اینجا مرکزی است برای بالا بردن سطح بصیرت افسران جنگ نرم. مطالعه تنها کار و اصلی ترین کار برای این مهم است. به همین جهت سعی می شود مطالب مهم و کلیدی در قالب جزوه ارائه گردد و در این تارنما جمع آوری شود.
markazejozveh.ir

جستجوی سریع در جزوه ها

منتخب

آخرین نظرات

  • ۲۴ مرداد ۹۵، ۰۹:۵۴ - سلام
    تشکر

ابزار نظر سنجی

برچسب جزوه : اسوه ها (#)

نام جزوه : شهید مجید شهریاری

محتوا : خاطرات ، مصاحبه ها ، مدارج علمی و معنوی 

تاریخ تولید : 93

شهید شهریاری را قبل از شهادتش عده ای خیلی خوب می شناختند. عده ای خوب می دانستند غنی سازی 20 درصد اورانیوم و بسیاری پیشرفت های علمی ایران در علوم هسته ای مدیون تلاش های اوست و اگر نباشد، از سرعت این پیشرفت ها کاسته خواهد شد. این دسته طیف گسترده ای هستند؛ از نخست وزیر اسراییل و روسای موساد و سیا، تا موتورسوار مزدوری که بمب را به بدنه خودروی شهید شهریاری چسباند. همان ها که گفتند ترور شهید شهریاری اقدامی غیرجنگی برای توقف پیشرفت ایران بوده است؛ همان هایی که پس از شنیدن خبر ترور شهریاری، نفس راحتی کشیدند. دسته دیگری هم بودند که وقتی خبر شهادت شهریاری را شنیدند نفس در ...

 

 

 دریافت

توضیحات: A4 / 36

 

شهید شهریاری را قبل از شهادتش عده ای خیلی خوب می شناختند. عده ای خوب می دانستند غنی سازی 20 درصد اورانیوم و بسیاری پیشرفت های علمی ایران در علوم هسته ای مدیون تلاش های اوست و اگر نباشد، از سرعت این پیشرفت ها کاسته خواهد شد. این دسته طیف گسترده ای هستند؛ از نخست وزیر اسراییل و روسای موساد و سیا، تا موتورسوار مزدوری که بمب را به بدنه خودروی شهید شهریاری چسباند. همان ها که گفتند ترور شهید شهریاری اقدامی غیرجنگی برای توقف پیشرفت ایران بوده است؛ همان هایی که پس از شنیدن خبر ترور شهریاری، نفس راحتی کشیدند. دسته دیگری هم بودند که وقتی خبر شهادت شهریاری را شنیدند نفس در سینه های شان حبس شد و در سینه ماند تا بغض شان بترکد و همراه با سیل اشک جاری شود. اینها هم شهریاری را خوب می شناختند. آنچه پیش رو دارید روایت های دسته دوم است برای دسته سومی که شهریاری را با شهادتش شناختند و هنوز او را با شهادتش می شناسند. 

جزوه گشت و گذاری در حیات نورانی شهید مجید شهریاری

جزوه گشت و گذاری در حیات نورانی شهید مجید شهریاری

جزوه گشت و گذاری در حیات نورانی شهید مجید شهریاری

سلام من خیلی وقته منتظر جزوه های جدیدتونم لطفا به روز باشید...
پاسخ:
سلام.
با عرض معذرت مدتی هست که مشغله ی گروه زیاد شده. انشالله به زودی جزوات جدید تولید خواهند شد.
سلام من میخوام پی دی اف اسوه 1 شهید شهریاری را دانلود کنم ولی رمز میخواد . باید چی کارکنم رمزش را بهم بدید .
سلام علیکم
چطوری میتونم این جزوه ارزشمند رو داشته باشم؟ برای کار تشکیلاتی کارسازه.

با ایمیلم لطفا در تماس باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.